Burger King: Crispin Porter & Bogusky
Burger King heeft het ongeveer 80 miljoen euro tellende wereldwijde reclameaccount geconsolideerd bij Crispin Porter & Bogusky.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Britse Delaney Lund Knox Warren raakt daarmee Burger King gedeeltelijk kwijt als klant, aldus Brandrepublic. Het bureau blijft onder meer wel salespromotie doen. Crispin Porter zal overigens geen bureaus in Europa openen om van daaruit het account voor de regio te overzien. Wel worden planners gerecruteerd die vanuit lokale kantoren van de fastfoodgigant gaan werken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De stap van Burger King heeft te maken met het besluit om in Europa het media-account te herzien. Carat, dat nu het account behandelt, moet daarvoor pitchen tegen MindShare, Starcom Mediavest en Universal McCann.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid