Brandbarometer: Daden zeggen meer dan woorden
Philips is met de achtste plek opnieuw een steady middenmoter in de Brandbarometer. Ook slecht nieuws rond de Senseo lijkt het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Philips is met de achtste plek opnieuw een steady middenmoter in de Brandbarometer. Ook slecht nieuws rond de Senseo lijkt het elektronicaconcern weinig te deren. Plotseling was de populaire koffieautomaat weer even terug in het nieuws. Geen ploffende dit keer, maar een kortsluiting met brand als gevolg. De Senseo-crisis was al uitgedoofd. Want dankzij effectief crisismanagement is noch de reputatie van Philips, noch de naam Senseo blijvend beschadigd. Naar de Brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid