BNP Paribas Fortis lanceert online mobiele bank: Hello bank!
Om mensen de werking van 'Hello bank!' te laten ervaren had BNP Parabis Fortis samen met JCDecaux Innovate een brandzone gecreëerd op het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Binnenin het wachthuisje werden smartphone- en tabletopladers geïnstalleerd. Er was ook een WiFi verbinding zodat men de gratis Hello bank! app kon downloaden terwijl de toestellen aan het opladen waren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een rekening bij BNP Paribas Fortis is gratis en afgestemd op de mobiele gebruiker (tablet en smartphone). De baseline van de nieuweling luidt dan ook: Mobile, just like you.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is een samenwerking tussen BNP Paribas Fortis, Publicis Brussels, Havas Media, Posterscope en JCDecaux Innovate. De campagne heeft gelopen van 18 tot 24 juni.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid