Overslaan en naar de inhoud gaan

Banner voor hardhorende CEO's

Je zou anders verwachten van een brand activation-bureau, maar het Belgische 'dialoog'bureau I DO (onderdeel van de LG&F groep)…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Je zou anders verwachten van een brand activation-bureau, maar het Belgische 'dialoog'bureau (onderdeel van de LG&F groep) plaatst deze week een heuse banner op de homepage van een .

related partner content for mobile comes here

Het bureau prijst met deze actie een serie nieuwsbrieven aan bij marketeers ? en indirect ook bij hun CEO's.

De nieuwsbrieven hebben namelijk als thema 'Is uw CEO hardhorig?'en bevatten tips voor marketeers om eindelijk eens gehoord te worden door de directie.

En dan moet je denken aan tips over het meten van ROI, hoe je doeltreffend resultaten kunt communiceren en hoe je de relatie tussen tussen marketing en sales kunt verbeteren.

De gratis nieuwsbrieven worden 5 weken na elkaar verstuurd. Wie ze ook wil ontvangen, kan tot eind van deze week terecht op . Maar op de I Do-site vind je ook een .

De nieuwsbrieven zijn geschreven door Pascal Tack, Strategy Director bij I DO. Voordien was Pascal marketeer bij Deutsche Bank, Crédit Lyonnais, Citibank en Schwarzkopf.

I DO werkt onder andere voor Belgacom, AXA, Nationale Loterij, Tena, Inbev en Janssen en Animal Health.

In 2006 won I DO de en de Best of Show op de te New York.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in