Banner voor hardhorende CEO's
Je zou anders verwachten van een brand activation-bureau, maar het Belgische 'dialoog'bureau I DO (onderdeel van de LG&F groep) plaatst deze week een heuse banner op de homepage van een Vlaams dagblad.
Het bureau prijst met deze actie een serie nieuwsbrieven aan bij marketeers ? en indirect ook bij hun CEO's.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe nieuwsbrieven hebben namelijk als thema 'Is uw CEO hardhorig?'en bevatten tips voor marketeers om eindelijk eens gehoord te worden door de directie.
En dan moet je denken aan tips over het meten van ROI, hoe je doeltreffend resultaten kunt communiceren en hoe je de relatie tussen tussen marketing en sales kunt verbeteren.
De gratis nieuwsbrieven worden 5 weken na elkaar verstuurd. Wie ze ook wil ontvangen, kan tot eind van deze week terecht op www.standaard.be. Maar op de I Do-site vind je ook een 'send a friend'-knop.
De nieuwsbrieven zijn geschreven door Pascal Tack, Strategy Director bij I DO. Voordien was Pascal marketeer bij Deutsche Bank, Crédit Lyonnais, Citibank en Schwarzkopf.
I DO werkt onder andere voor Belgacom, AXA, Nationale Loterij, Tena, Inbev en Janssen en Animal Health.
In 2006 won I DO de DM Grand Prix in Cannes en de Best of Show op de Best of Show op de Caples Awards te New York.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid