Overslaan en naar de inhoud gaan

AOL Time Warner verdubbelt nettowinst

's Werelds grootste mediaconcern AOL Time Warner heeft in het tweede kwartaal van 2003 zijn nettowinst ruim weten te verdubbelen tot 1,06…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

AOL Time Warner heeft daarmee zijn grootste kwartaalwinst geboekt sinds de fusie van America Online en Time Warner in 2001. De winstgroei was voor een belangrijk deel te danken aan filmsuccessen als The Matrix Reloaded en opbrengsten van dvd- en televisieproducties. Ook kostenbesparingen en de verkoop van bedrijfsonderdelen om de schuldenlast te verlichten droegen bij aan de hogere winst.

related partner content for mobile comes here

De mediagigant boekte een omzetgroei van 6 procent. De totale verkopen kwamen uit op 10,8 miljard dollar en overtroffen daarmee de verwachtingen van analisten. Zij hadden een omzet voorspeld van 10,65 miljard dollar (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in