Overslaan en naar de inhoud gaan

AH scoort met dino-actie

De kortingsactie op de potten pindakaas en chocoladepasta van het AH huismerk, een gezamenlijk initiatief van AH en het nationaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de eerste drie maanden van de tentoonstelling Dino Argentino maakte vijf procent van de bezoekers - zesduizend van de totaal honderdduizend bezoekers - gebruik van de AH-aanbieding. Met de actieverpakking kregen ouders bij aankoop van één kaartje voor een volwassene een kinderkaartje gratis.

related partner content for mobile comes here

De joint promotie is bedacht door het Amstelveense marketingcommunicatie-adviesbureau Kumpany. Omdat de kerndoelgroep van Naturalis gezinnen met jonge kinderen is, werd besloten tot een kortingsactie op potten pindakaas en chocoladepasta, omdat deze producten langere tijd op tafel staan bij veel gezinnen en goed zijn voor tientallen contactmomenten. De actie werd verder ondersteund door Kletskoek, het jeugdblad van Albert Heijn en de website van AH, waar 900 kinderen deelnamen aan een Dino-prijsvraag.

Daarnaast namen in de kerstvakantie 877 kinderen deel aan een Dino-prijsvraag op Sky Radio. 25 winnaars kregen onlangs een avondje Dino’s in de Duisternis cadeau in het Leidse museum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in