AH scoort met dino-actie


In de eerste drie maanden van de tentoonstelling Dino Argentino maakte vijf procent van de bezoekers - zesduizend van de totaal honderdduizend bezoekers - gebruik van de AH-aanbieding. Met de actieverpakking kregen ouders bij aankoop van één kaartje voor een volwassene een kinderkaartje gratis.
De joint promotie is bedacht door het Amstelveense marketingcommunicatie-adviesbureau Kumpany. Omdat de kerndoelgroep van Naturalis gezinnen met jonge kinderen is, werd besloten tot een kortingsactie op potten pindakaas en chocoladepasta, omdat deze producten langere tijd op tafel staan bij veel gezinnen en goed zijn voor tientallen contactmomenten. De actie werd verder ondersteund door Kletskoek, het jeugdblad van Albert Heijn en de website van AH, waar 900 kinderen deelnamen aan een Dino-prijsvraag.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftDaarnaast namen in de kerstvakantie 877 kinderen deel aan een Dino-prijsvraag op Sky Radio. 25 winnaars kregen onlangs een avondje Dino’s in de Duisternis cadeau in het Leidse museum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid