Overslaan en naar de inhoud gaan

Zuid-Afrikaans bureau krijgt internationaal Spar account

Supermarktketen Spar International heeft voor zijn eerste wereldwijde merkencampagne een Zuid-Afrikaans bureau aangewezen: TBWA Hunt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het account werd aan het bureau toegewezen na een pitch in Amsterdam, meldt Adage. De andere vijf deelnemende bureaus werden niet genoemd. ‘Spar wil wereldwijd één boodschap uitdragen’, zegt Richard Cassell, managing director van TBWA Hunt Lascaris in Durban, dat het vierde grootste Zuid-Afrikaanse retailbureau is. ‘Elk bureau van Spar in de wereld werd uitgenodigd voor een showreel en er werden er zes uitgenodigd om hun idee te presenteren. Spar wil zichzelf meer positioneren als een jeugdige en multiculturele retailer. Onze Zuid-Afrikaanse campagne sprak ze aan: ‘Spar ‒ good for you’. Het richt zich op jonge multiraciale gezinnen’, aldus Cassell. Hunt Lascaris heeft een productiebudget van 500.000 euro gekregen voor een campagne voor bureaus die lokaal op Spar werken. Spar heeft 17.000 supermarkten in 31 landen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in