Overslaan en naar de inhoud gaan

Willemijn Vader verlaat Whizpr na verschil van visie in directie

Annerieke Reulen nu alleen aan hoofd bureaus Whizpr en Deepr
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Annerieke Reulen: ‘Uiteindelijk werden we het onvoldoende eens over de manier waarop we onze business het beste kunnen positioneren, op een manier die bij de klanten past. Daarom hebben we ervoor gekozen dat één van ons zou terugtreden.’

Dat werd Willemijn Vader. Ze wil niet diep op de inhoudelijke verschillen ingaan, maar laat wel weten dat ze steeds meer behoefte kreeg om scherpe keuzes te maken, om ‘op een revolutionaire manier met communicatie bezig te gaan’. 

Vader:  ‘Daar wilde ik verder in gaan dan Annerieke.  We hebben samen gezocht naar een manier om dat werkend te maken, een heel zorgvuldig proces. Alleen dacht ik op een gegeven moment: Ik wil verder.  Om ruimte te geven aan mijn ideeën en creativiteit moet ik dat buiten de grenzen van Whizpr en Deepr doen.’ 

Vader wil nu eerst even een pas op de plaats maken, om later als zelfstandig content-strateeg aan de slag te gaan. ‘Ik hoef niet zozeer meer een rol als manager van de organisatie.’

Whizpr en Deepr gaan verder met één eigenaar, algemeen-directeur Annerieke Reulen.  Zij was al ruim 15 jaar aan het bureau verbonden en werkte in die periode samen met Vader. Samen namen ze in 2011 Whizpr over van oprichter Ward van Beek. 

Vader: ‘Ik was er vanaf dag één bij en herinner me nog hoe ik met Ward in de Ikea onze eerste kantoormeubelen kochten. Ik heb knoerthard gewerkt voor die hut en er enorm veel meegemaakt en met goede mensen gewerkt. Er zit een supertof team, dat moet ik nu loslaten. Als een moeder die haar kindje laat uitvliegen. Dat doet me wel wat.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in