Overslaan en naar de inhoud gaan

Wegener Dagbladen met 'meningsvormingcampagne'

Alle titels van Wegener Dagbladen starten per september met een vernieuwende campagne die nauw moet aansluiten bij het regionale nieuws.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wegener Dagbladen wil door advertenties te koppelen aan actuele issues, discussie op gang brengen bij haar lezers. Communicatieadviesbureau Nijgh ontwikkelde de campagne, die telkens twee of meer tegengestelde meningen over landelijke en regionale issues toont. Deze worden samen met de redactie ingevuld.

related partner content for mobile comes here

Marketingmanager Tialde Postma van Wegener Dagbladen: ‘Deze campagne laat zien dat wij letterlijk tot in de haarvaten van de regio zitten. Tot op editieniveau kan er actueel worden in gespeeld op het nieuws.’

Een pre-test onder abonnees en niet-abonnees wijst volgens Wegener uit dat lezers de campagne goed bij de krant vinden passen, als vernieuwend ervaren en dat deze een brede doelgroep aanspreekt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in