Wegener Dagbladen met 'meningsvormingcampagne'


Wegener Dagbladen wil door advertenties te koppelen aan actuele issues, discussie op gang brengen bij haar lezers. Communicatieadviesbureau Nijgh ontwikkelde de campagne, die telkens twee of meer tegengestelde meningen over landelijke en regionale issues toont. Deze worden samen met de redactie ingevuld.
Marketingmanager Tialde Postma van Wegener Dagbladen: ‘Deze campagne laat zien dat wij letterlijk tot in de haarvaten van de regio zitten. Tot op editieniveau kan er actueel worden in gespeeld op het nieuws.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen pre-test onder abonnees en niet-abonnees wijst volgens Wegener uit dat lezers de campagne goed bij de krant vinden passen, als vernieuwend ervaren en dat deze een brede doelgroep aanspreekt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid