Overslaan en naar de inhoud gaan

Wal-Mart in Vogue

Niets is meer heilig vandaag de dag. Nu lees ik in de New York Post dat de advertentie-acquisiteurs van het Amerikaanse modemagazine Vogue…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niets is meer heilig vandaag de dag. Nu lees ik in de dat de advertentie-acquisiteurs van het Amerikaanse modemagazine Vogue een deal hebben met Wal-Mart.

related partner content for mobile comes here

In het septembernummer van het elitaire modeblad komt maar liefst een achtpagina tellende advertentie van de discounter te staan, naast de dure uitingen van modehuizen en fashioninstituten als Gucci, Calvin Klein, Louis Vuitton, Prada en Armani, om er maar een paar te noemen.

En het blijft ook niet bij dit ene nummer, alhoewel ik me moeilijk voor kan stellen dat Vogue Wal-Mart ook voor het kerstnummer nodig heeft.

Wat betekent dit? Dat Vogue er na het laatste lezersonderzoek is achtergekomen dat hun lezer het liefste bij Wal-Mart shopt en graag op de hoogte is van alle aanbiedingen? Of dat het ook voor Vogue steeds moeilijker wordt om betaalde pagina's te vullen, en dat de standaarden daarom drastisch naar beneden worden bijgesteld?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in