Overslaan en naar de inhoud gaan

Sponsors hebben geen last van recessie

'De recessie raakt onze sponsoring niet. Wij geloven in het investeren in de lange termijn. Zo sponsoren wij al 28 jaar een tennistoernooi.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

J. Riesenbeck, die bij ABN Amro de Ajax-portefeuille beheert: 'We hebben alleen een probleem als dit langer dan twee jaar gaat duren. Het zal dan eerst een klap geven bij de wat kleinere sporten, de beginnende topsporten die juist zijn begonnen om hun niveau op te krikken. Daarna gaan de grote sporten het ook voelen’, zo zegt hij in de Volkskrant. V. Pijpers van Rabobank, met tachtig miljoen gulden aan middelen de grootste sponsor van Nederland, wijst op de consistentie in de aanpak. 'In mijn ogen is sponsoring bij deze economische ontwikkelingen het laatste onderdeel waar snel klappen zullen vallen. Wij werken met meerjarige overeenkomsten, in het wielrennen tot eind 2003. Je kunt dat niet zomaar midden in het seizoen stilleggen.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in