Overslaan en naar de inhoud gaan

Sony BMG wil samenwerking met Ben & Jerry's uitbreiden

De samenwerking tussen platenmaatschappij Sony BMG en ijsmerk Ben & Jerry's krijgt mogelijk een wereldwijd vervolg na het succes van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking bezorgde Sandy Dane een hit met 'Peace, Love & Icecream'. De twee partijen zochten een song die aansloot bij het platform waaronder het ijsmerk in Nederland campagne voert. Op deze manier wilde Sony BMG zich profileren als meer dan alleen een platenmaatschappij.
'Bij het ontwikkelen van marketingstrategieën voor bedrijven die een muzikale match zoeken met wat ze willen uitstralen zet Sony BMG zijn expertise in', aldus het bedrijf. Ben & Jerry's overweegt om deze aanpak ook internationaal toe te passen. Op verschillende platformen genereert Sandy Dane met het liedje veel free publicity voor Ben & Jerry's.
Peace, Love & Icecream werd afgelopen zomer gratis weggegeven op de vele evenementen in Nederland waarop Ben & Jerry's ijsjes verkocht vanuit de 'Caravan of Love'. Het liedje kan worden gedownload via iTunes en ligt sinds deze week ook fysiek in de winkels als cd-single.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in