Overslaan en naar de inhoud gaan

MTV-baas Aperghis stapt over naar G-Star

Per 1 januari verlaat Joris Aperghis (40) MTV Networks Nederland en treedt in dienst bij G-star. Daar wordt hij als chief marketing officer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aperghis was sinds 1 januari van dit jaar eindverantwoordelijk voor de MTV-merken in Nederland. Niels Baas, nu al lid van de Nederlandse directie, neemt begin 2009 de taak van algemeen directeur over. Aperghis over zijn verrassende overstap: ‘Wereldwijd eindverantwoordelijk zijn voor een aspirationeel merk als G-Star is een lang gekoesterde droom. Na ruim 3 jaar vertrekken bij MTV Networks lijkt snel, maar als ik terugkijk ben ik absoluut tevreden over hetgeen ik achterlaat.'

related partner content for mobile comes here

Aperghis' opvolger Baas (35) begon ruim vijf jaar geleden als account director op advertising-sales, en had daarna leidinggevende functies als channel director TMF en head of digital media. Hij is op dit moment verantwoordelijk voor alle creatieve en productie-afdelingen van de Nederlandse operatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in