Overslaan en naar de inhoud gaan

Reebok focust op vrouwen en fitness

Reebok brengt de ‘Be More Human’ campagne naar Europa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reebok importeert zijn grootste merkcampagne in de afgelopen tien jaar naar Europa, waar het de verkoopcijfers hoopt te verhogen door te focussen op vrouwen, fitness en partnerships.

related partner content for mobile comes here

De campagne werd in januari in de Verenigde Staten gelanceerd en focust op fitness, mentaal welzijn en het sociale aspect van trainen. De commercial toont fitte consumenten, geen beroemdheden.

Reebok (onderdeel van Adidas Group) zag niet zulke goede verkoopresultaten in West-Europa en zag af van het inzetten van celebrities en concentreert zich nu meer op vrouwen en op ‘social fitness’. Of dat in Europa werkt, gaan we nu zien.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bron: Marketingmagazine

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in