
Reebok importeert zijn grootste merkcampagne in de afgelopen tien jaar naar Europa, waar het de verkoopcijfers hoopt te verhogen door te focussen op vrouwen, fitness en partnerships.
De campagne werd in januari in de Verenigde Staten gelanceerd en focust op fitness, mentaal welzijn en het sociale aspect van trainen. De commercial toont fitte consumenten, geen beroemdheden.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPReebok (onderdeel van Adidas Group) zag niet zulke goede verkoopresultaten in West-Europa en zag af van het inzetten van celebrities en concentreert zich nu meer op vrouwen en op ‘social fitness’. Of dat in Europa werkt, gaan we nu zien.
Reebok - Freak Show - Be More Human
Bron: Marketingmagazine
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee