Reebok focust op vrouwen en fitness
Reebok brengt de ‘Be More Human’ campagne naar Europa.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Reebok importeert zijn grootste merkcampagne in de afgelopen tien jaar naar Europa, waar het de verkoopcijfers hoopt te verhogen door te focussen op vrouwen, fitness en partnerships.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne werd in januari in de Verenigde Staten gelanceerd en focust op fitness, mentaal welzijn en het sociale aspect van trainen. De commercial toont fitte consumenten, geen beroemdheden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSReebok (onderdeel van Adidas Group) zag niet zulke goede verkoopresultaten in West-Europa en zag af van het inzetten van celebrities en concentreert zich nu meer op vrouwen en op ‘social fitness’. Of dat in Europa werkt, gaan we nu zien.
Reebok - Freak Show - Be More Human
Bron: Marketingmagazine
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid