Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebudget Digitenne en Interactieve Televisie 10,2 miljoen

KPN geeft dit jaar 10,2 miljoen euro uit aan reclame voor Digitenne en Interactieve Televisie. Het concern verdient nog niets aan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een publiek document waarin bedrijfsgeheimen van KPN staan. Toezichthouder Opta had het per ongeluk in een document gezet dat over UPC ging. Het is inmiddels gekuist, maar De Telegraaf heeft het in handen gekregen. Digitenne blijkt, ondanks een klantenbestand van 700.000 eind september 2008, niet winstgevend.

related partner content for mobile comes here

KPN zegt er 'geen winst en geen verlies' mee te maken. Wel komt naar voren hoeveel KPN in 2009 uitgeeft aan reclame om klanten te werven voor Digitenne (digitale ether) en Interactieve Televisie (via ADSL2+). Aan Digitenne besteedt KPN 9,2 miljoen euro, aan reclame voor Interactieve Televisie wordt dit jaar 1 miljoen euro uitgegeven.

Bron: Telegraaf via Emerce.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in