
Dat blijkt uit een publiek document waarin bedrijfsgeheimen van KPN staan. Toezichthouder Opta had het per ongeluk in een document gezet dat over UPC ging. Het is inmiddels gekuist, maar De Telegraaf heeft het in handen gekregen. Digitenne blijkt, ondanks een klantenbestand van 700.000 eind september 2008, niet winstgevend.
KPN zegt er 'geen winst en geen verlies' mee te maken. Wel komt naar voren hoeveel KPN in 2009 uitgeeft aan reclame om klanten te werven voor Digitenne (digitale ether) en Interactieve Televisie (via ADSL2+). Aan Digitenne besteedt KPN 9,2 miljoen euro, aan reclame voor Interactieve Televisie wordt dit jaar 1 miljoen euro uitgegeven.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftBron: Telegraaf via Emerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee