Overslaan en naar de inhoud gaan

Radicale switch: carrièrevrouw Lisette Spaanbroek begint eigen cosmeticamerk

Topfuncties bij Goldman Sachs, NYSE Euronext en PWC, maar Spaanbroek volgde haar hart en zette het merk The Soappharmacy in de markt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Alvorens haar mantelpak aan de wilgen te hangen en te kiezen voor het ondernemerschap, had Lisette Spaanbroek (zie foto&;s) een carrière om jaloers op te zijn. Zij was onder meer director bij ING, executive director bij Goldman Sachs (in Londen), member of the executive committee van NYSE Euronext (Amsterdam en New York) en tot mei 2013 partner bij PWC. Wat bewoog haar om afscheid te nemen van corporate life en wat wil zij bereiken met het in de markt zetten van haar eigen cosmeticamerk ? Marketing Online legde haar een aantal vragen voor.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in