P&G verkoopt Punica
Het Amerikaanse consumentengoederenconcern Procter & Gamble (P&G) heeft zijn vruchtensappenmerken Punica en Sunny Delight in de verkoop…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zakenbank Goldman Sachs is ingehuurd om te kijken welke partijen interesse hebben, aldus het concern. Punica was in Nederland in de jaren tachtig korte tijd populair door een grote reclamecampagne (de ´Punica Oase`). Daarna zakte de verkoop in. Momenteel zijn de vruchtensappen van het merk vooral nog in Duitsland te koop.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De verkoop volgt op een mislukte poging van P&G in 2001 om zijn vruchtensappen en snacks onder te brengen in een gezamenlijke onderneming met Coca-Cola. Het concern geeft nu aan zich te willen concentreren op zijn belangrijkste merken, onder meer de Pringles-chips en het koffiemerk Folgers (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid