Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook Telegraaf komt met magazine voor 50-plussers

De Telegraaf brengt op 30 december JEU Magazine op de markt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het nieuwe glossy magazine richt zich op 'de levenslustige 50-plusser' en wordt verspreid via De Telegraaf. Abonnees van De Telegraaf ontvangen het magazine bij de krant, net als Vrouw. Of het magazine ook in de losse verkoop komt, is niet bekend. Alle artikelen komen ook online beschikbaar.

Voorlopig komen er twee nummers per jaar op de markt.

related partner content for mobile comes here

JEU Magazine is een blad voor mannen en vrouwen 'met ervaring, zelfvertrouwen en levenslust'. Redactionele pijlers zijn: reizen, relatie & seks, leven & wonen en fit & gezond. De pijlers worden aangescherpt na een kwalitatief onderzoek onder de doelgroep. De inhoud van het magazine is een mix van redactionele artikelen en branded/sponsored content, ontwikkeld door TMG-tak Natives.

50-plus bladen

De vijftigplusser wordt in print al lange tijd bediend door Plus Magazine, maar meer uitgevers zien brood in de oudere doelgroep. Naast JEU is er ook het online magazine Saar dat binnenkort een printversie krijgt en online is er Franska.nl, van Franska Stuy. En er komen meer initiatieven aan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in