Overslaan en naar de inhoud gaan

Dorkas Koenen spreekt op Het Grote Marketingcongres

Marketeers moeten van hem weer terug naar de basis.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Digitalisering, automation, experience, programmatic; onderwerpen waar we het allemaal over hebben en congressen vol over worden gepland. Maar het zijn feitelijk allemaal (weliswaar héle hippe) uitvoeringsvragen waar we ons als marketeers – opnieuw – in dreigen te verliezen. En op willen profileren. Dorkas Koenen geeft tijdens het GMC17 een pleidooi voor hoe het wél zou moeten.

related partner content for mobile comes here

Dorkas Koenen kwam startte in december 2016 als nieuwe marketingdirecteur van de Rabobank. In mei van dit jaar legde hij zijn plannen uit aan Tijdschrift voor Marketing. Met name het verhaal van de bank moet beter verteld.

Daarnaast schreef de bank in april een opmerkelijke pitch uit, waar veel commotie over was en waarvan het resultaat in oktober bekend wordt.

Voor Rabobank was Drs. Dorkas Koenen zeven jaar CMO van Essent.

Andere sprekers op het Grote Marketing Congres zijn onder andere Stephen Ward (Deloitte Digital), Thijs Boon (Vice), Robbert de Vreede (Unilever) en Ilse Kamps (Catawiki).

Bekijk het volledige programma en schrijf je in.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in