Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse Zuivel Organisatie kiest voor Volt

De Nederlandse Zuivel Organisatie (NZO) heeft na een pitch tussen twee bureaus gekozen voor Volt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Volt wordt verantwoordelijk voor de strategie en uitvoering van de campagnes en branded content van NZO. De eerste campagne gaat over de ‘duurzame zuivelketen’. Daarvoor is een communicatie- en contentstrategie voor de komende paar jaar ontwikkeld om meer zichtbaarheid voor duurzaamheid te krijgen.

related partner content for mobile comes here

‘Als vertegenwoordiger van de 13 zuivelondernemingen die lid zijn van de NZO en die gezamenlijk 98% van de Nederlandse melk verwerken, vinden we het belangrijk om een zichtbare, leidende en verbindende rol spelen in het maatschappelijk debat’, zegt René van Buitenen, woordvoerder NZO. ‘Daarbij speelt beeldvorming een belangrijke rol, vooral bij de voor ons traditioneel lastige te bereiken doelgroepen zoals de achterban van NGO’s.’

De eerste uitingen zijn inmiddels zichtbaar. In de 6-delige webserie ‘Een Nieuwe Kijk Op…’ trekt BNNVARA-presentator Jamie Trenité de stad uit om op zoek te gaan naar innovaties in de zuivelsector. De afleveringen zijn te zien via de Facebook-pagina ‘Een nieuwe kijk op…’ en YouTube en worden online aangejaagd via onder meer Trouw en de Volkskrant.

NZO heeft bij de Europese Unie subsidieaanvragen ingediend voor campagnes rondom Goudse kaas, melk, boter en klimaatverandering. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in