Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties voor Starcom, Mindshare en Cadreon bij Festival of Media Global Awards

Starcom Nederland heeft vier nominaties, Mindshare en Cadreon één.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Starcom maakt kans in vier categorieën met twee campagnes voor Heineken. In de categorieën Best Communications Strategy en The Effectiveness Award is Starcom genomineerd met ‘DMDS - Dance More Drink Slow’ voor Heineken. In Best Digitally Integrated Campaign en Best Social Media Campaign is Starcom wederom met Heineken genomineerd, maar dan voor de campagne Share The Sofa. 

Mindshare sleepte een nominatie in de wacht in de categorie Best Community Development met Music Memories voor Stichting Alzheimer. In Best Use of Programmatic Technology heeft Cadreon (IPG Mediabrands) een nominatie met Coca-Cola Media First at Rush Hour

Het Festival of Media Global is in Rome van 10 tot en met 12 mei. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens een galadiner op 12 mei.

Léonie Koning van Initiative zit in de Creative Use of Media jury van dit jaar.  

Alle nominaties staan .

 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in