Overslaan en naar de inhoud gaan

Moeders 's ochtends in de stress

De ochtend verandert bij jonge gezinnen vaak in een hectisch tafereel omdat het opstaan, wassen en ontbijten met kleine kinderen altijd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ochtend verandert bij jonge gezinnen vaak in een hectisch tafereel omdat het opstaan, wassen en ontbijten met kleine kinderen altijd anders loopt dan gepland. Meer dan 80 procent van de moeders ervaart wekelijks die ochtenddrukte. Dat blijkt uit een enquête die gehouden werd onder meer dan 3000 moeders op .

related partner content for mobile comes here

Als gevolg van de ochtendspits wordt 7,5 procent van de kinderen zelfs helemaal niet gewassen of opgefrist.

Om ouders een helpende hand te bieden, introduceert Zwitsal de Goedemorgen-lijn met vochtige washandjes, haarlotion en haargel.

Door weinig tijd, kinderen die niet meewerken of spullen die zoek zijn, ontstaat er bij veel gezinnen onrust in de ochtend. Zowel werkende als niet-werkende moeders ervaren dezelfde ochtenddrukte. Zo geeft een op de drie van de ondervraagde moeders aan dat het ontbijt van de ouders er het eerst bij inschiet.

Daarnaast wordt het kammen van de haren en tandenpoetsen bij een op de zeven kinderen tijdens drukte overgeslagen. Bijna alle kinderen verlaten het huis wel met een gevulde maag.

De meeste ouders kiezen ervoor de kinderen 's avonds uitgebreid in bad te doen en ze dan 's ochtends op de commode of in de kinderkamer te verzorgen.

Dat is de reden waarom Zwitsal de Goedemorgen-lijn in september op de markt brengt om zo te helpen het ochtendritueel snel, verantwoord en soepel(er) te laten verlopen. Met de producten uit deze lijn kunnen ouders de kinderen na de nacht in een handomdraai wassen, opfrissen en verzorgen. Hierbij is geen water nodig.

Zwitsal Goedemorgen bestaat uit drie producten met de bekende Zwitsalgeur. Het vochtige washandje (adviesprijs 3,49 euro) verfrist en verzorgt de huid en bevat kamille-extract dat verzacht. De haarlotion (3,99 euro) verzorgt het haar terwijl ouders de haargel (2,49 euro) kunnen gebruiken om de krul of stekeltjes van het kind in model te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in