Meer merkartikelen bij Edah Lekker & Laag
Bij de lancering van Edah's nieuwe stijl werd de nadruk juist gelegd op veel huismerken en een beperkt assortiment. Hier komt Laurus dus van terug. De onderneming verklaarde dat uit onderzoek blijkt dat consumenten graag bekende merken in de winkels willen
zien.
Volgens de supermarktonderneming weten consumenten het lage prijsniveau en de winkeluitstraling te waarderen. Laurus heeft zelf veel vertrouwen in de nieuwe Edah Lekker & Laag winkels. Dit jaar wil de onderneming er nog eens achttien bijbouwen. Hiermee komt het totaal aantal winkels op tachtig.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaVolgens supermarktdeskundige Gerard Rutte heeft de uitbreiding voordelen. ‘Laurus heeft nu eigenlijk twee verschillende soorten Edah-winkels; de Edah oude stijl en Edah Lekker & Laag. Dat kon verwarring opleveren in de communicatie naar de klanten toe. Nu kan Laurus de reclames op elkaar afstemmen. Ik vind het een slimme zet om het assortiment in de Edah Lekker & Laag te vergroten (ANP).'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid