Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer merkartikelen bij Edah Lekker & Laag

Supermarktconcern Laurus gooit het roer bij de winkels van Edah Lekker & Laag maar weer eens om. Het assortiment in de ruim zestig winkels…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de lancering van Edah's nieuwe stijl werd de nadruk juist gelegd op veel huismerken en een beperkt assortiment. Hier komt Laurus dus van terug. De onderneming verklaarde dat uit onderzoek blijkt dat consumenten graag bekende merken in de winkels willen
zien.

related partner content for mobile comes here

Volgens de supermarktonderneming weten consumenten het lage prijsniveau en de winkeluitstraling te waarderen. Laurus heeft zelf veel vertrouwen in de nieuwe Edah Lekker & Laag winkels. Dit jaar wil de onderneming er nog eens achttien bijbouwen. Hiermee komt het totaal aantal winkels op tachtig.

Volgens supermarktdeskundige Gerard Rutte heeft de uitbreiding voordelen. ‘Laurus heeft nu eigenlijk twee verschillende soorten Edah-winkels; de Edah oude stijl en Edah Lekker & Laag. Dat kon verwarring opleveren in de communicatie naar de klanten toe. Nu kan Laurus de reclames op elkaar afstemmen. Ik vind het een slimme zet om het assortiment in de Edah Lekker & Laag te vergroten (ANP).'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in