Overslaan en naar de inhoud gaan

MakerStreet neemt minderheidsbelang in Kokoro Amsterdam

Het bureau blijft een zelfstandig merk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De aansluiting bij Maker Street - het bedrijf van onder anderen Joris van Heukelom (ex ceo digital Sanoma) - betekent dat Kokoro het bedrijf zowel creatief als zakelijk kan uitbouwen en haar aanbod met name digitaal flink kan verbreden.

related partner content for mobile comes here

Kokoro Amsterdam positioneert zich als 'heartvertising' bureau, 'voor merkcampagnes die het hart raken'. Er zijn zestien medewerkers en klanten zijn onder meer Simyo, Oxxio, NLziet, Trouw, Dirk van den Broek, Wildlands, De Persgroep, Fruittella en Gemeente Den Haag. 

Medeoprichter Merlijn van Vliet: ''We zijn een creatief bureau. Die creativiteit gebruiken we ook om ons aan te passen aan de veranderende (reclame)wereld. Heartvertising laat zich prima koppelen aan slimme technologie en nieuwe manieren om je doelgroep te bereiken. MakerStreet is de perfecte partner om ons bureau zowel creatief als zakelijk uit te bouwen.' 

Met Kokoro in het MakerStreet netwerk wordt de eerste stap gezet om de marketingpropositie in te richten. In de nabije toekomst wil MakerStreet verder gaan investeren om de digitale marketing tak verder uit te bouwen.

Foto: Nanda Hagenaars

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in