Overslaan en naar de inhoud gaan

Magazine J/M voor Ouders stopt in print

Mama Media Group staakt de titel per direct in print, maar gaat online door.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het magazine is in februari 2014 overgenomen van de Weekbladpers. Na een grondige restyling is gebleken dat zowel de lezersmarkt als de adverteerdersmarkt achterbleven, meldt de uitgever. Online gaat J/M door als opvoedplatform.

Door het opheffen van de printtitel J/M vertrekt een aantal mensen.

related partner content for mobile comes here

Phaedra Werkhoven, hoofdredacteur J/M: &;We vinden het heel jammer dat het ondanks alle inspanningen van iedereen niet gelukt is het magazine J/M te laten voortbestaan. J/M was een mooi en informatief magazine dat met hart en ziel werd gemaakt.&;

Alex Stempels, ceo MMG: &;We gaan door met ons online platform van J/M, dat elke maand 200.000 bezoekers trekt. We zullen daarmee onze lezers en adverteerders blijven bedienen met hoogwaardige opvoeding-gerelateerde onderwerpen.&;

Eerder vandaag werd bekend dat Mama Media Group om verder in online te investeren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in