Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM verbindt New York en Amsterdam met 'perfecte high five'

Om Werelddeal Weken onder aandacht te brengen. Filmpje!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koele actie van KLM weer. Waar het eerder dit jaar voor Koningsdag samen met Heineken tien Amerikanen onderdompelde in de (zie filmpje geheel onder) liet het New Yorkers en Amsterdammers elkaar dit keer high five&;s geven. KLM wilde daarmee zijn Werelddeal Weken onder de aandacht brengen, die nog lopen tot 15 september, en natuurlijk laten zien dat New York en Amsterdam door de vliegtuigmaatschappij met elkaar worden verbonden. 

related partner content for mobile comes here

Vorige week donderdag had het KLM’s &;Live High Five&;-evenement plaats. In zowel New York als Amsterdam stond een interactief scherm waar voorbijgangers elkaar de perfecte high five moesten proberen te geven. De winnaars werden in Amsterdam beloond met twee vliegtickets naar New York en - uiteraard - in New York met twee tickets naar Amsterdam.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
mohib mohib abbas

Web Print is PaperCut's industry leading solution to manage the growing need for printing from BYOD laptops, wireless devices, and anonymous users.
https://www.supersavermama.nl/webprint-kortingscode

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in