
Koele actie van KLM weer. Waar het eerder dit jaar voor Koningsdag samen met Heineken tien Amerikanen onderdompelde in de ‘Orange Experience’ (zie filmpje geheel onder) liet het New Yorkers en Amsterdammers elkaar dit keer high five's geven. KLM wilde daarmee zijn Werelddeal Weken onder de aandacht brengen, die nog lopen tot 15 september, en natuurlijk laten zien dat New York en Amsterdam door de vliegtuigmaatschappij met elkaar worden verbonden.
Vorige week donderdag had het KLM’s 'Live High Five'-evenement plaats. In zowel New York als Amsterdam stond een interactief scherm waar voorbijgangers elkaar de perfecte high five moesten proberen te geven. De winnaars werden in Amsterdam beloond met twee vliegtickets naar New York en - uiteraard - in New York met twee tickets naar Amsterdam.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWKLM Live High Five
KLM & Heineken - The Orange Experience
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonneeWeb Print is PaperCut's industry leading solution to manage the growing need for printing from BYOD laptops, wireless devices, and anonymous users.
https://www.supersavermama.nl/webprint-kortingscode