KLM-lounge nieuw wapen in concurrentiestrijd


Een geheel vernieuwde luxe wachtruimte, waarin de eigen identiteit van KLM een hoofdrol speelt, moet zakenreizigers overhalen vaker voor de luchtvaartmaatschappij en het vliegveld te kiezen.
De vorige lounge, die alleen bedoeld is voor zakenreizigers die binnen Europa business class vliegen, was hard aan verbetering en uitbreiding toe, zei KLM-directeur P. Hartman donderdag bij de officiële opening.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKLM heeft er bij de verbouwing nadrukkelijk voor gekozen om de eigen 'blauwe' identiteit op de voorgrond te plaatsen. Daarmee wil de luchtvaartmaatschappij zich onderscheiden van Air France, dat KLM vorig jaar heeft overgenomen. Veel critici waren destijds bang dat de Fransen binnen korte tijd de Nederlanders zouden overvleugelen. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid