Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM-lounge nieuw wapen in concurrentiestrijd

In de harde concurrentiestrijd om de gunsten van de reiziger, hopen KLM en Schiphol er een nieuw wapen bij te hebben.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een geheel vernieuwde luxe wachtruimte, waarin de eigen identiteit van KLM een hoofdrol speelt, moet zakenreizigers overhalen vaker voor de luchtvaartmaatschappij en het vliegveld te kiezen.

related partner content for mobile comes here

De vorige lounge, die alleen bedoeld is voor zakenreizigers die binnen Europa business class vliegen, was hard aan verbetering en uitbreiding toe, zei KLM-directeur P. Hartman donderdag bij de officiële opening.

KLM heeft er bij de verbouwing nadrukkelijk voor gekozen om de eigen 'blauwe' identiteit op de voorgrond te plaatsen. Daarmee wil de luchtvaartmaatschappij zich onderscheiden van Air France, dat KLM vorig jaar heeft overgenomen. Veel critici waren destijds bang dat de Fransen binnen korte tijd de Nederlanders zouden overvleugelen. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in