Overslaan en naar de inhoud gaan

Kinderpostzegels voor werkenden

De reclamecampagne van de Stichting Kinderpostzegels Nederland staat dit jaar in het teken van de mensen die niet thuis waren toen de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle campagnemiddelen verwijzen naar waar het hele jaar door Kinderpostzegels besteld kunnen worden. Naast radiocommercials en huis-aan-huis-bladen wordt ook gebruik gemaakt van een teaser e-mail, een Postzegeltest en banners.

related partner content for mobile comes here

De radiocommercials die de basis vormen van de campagne, zijn te horen op
Radio 2 en Sky Radio. De commercial is een eigentijdse rap, ingesproken door
twee kinderen van de actie, afgemixt met scratch-geluiden. Omdat veel
'buitenshuis werkenden' in Nederland beschikken over internet en e-mail zijn
de overige campagnemiddelen vooral daarop aangepast. Zo zijn banners
ontwikkeld die worden aangeboden aan veel bezochte sites.

Voor degene die niet weet hoeveel postzegels hij of zij per jaar ongeveer
nodig heeft, is een speciale Postzegeltest ontwikkeld. Zaken als de grootte
van de familie- en vriendenkring maar ook het attentiegehalte worden
meegenomen in de berekening. De test is te vinden op
(onder het icoontje bestellen) en geeft tevens aan met welk bedrag men, bij aankoop van de aanbevolen voorraad Kinderpostzegels, jaarlijks het goede doel steunt. Met de opbrengst van de extra toeslag van 19 eurocent per zegel, steunt de Stichting Kinderpostzegels Nederland kwetsbare kinderen in binnen- en buitenland.

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met communicatie-adviesbureau Publicis Van Sluis Consultants.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in