Kinderpostzegels voor werkenden
Alle campagnemiddelen verwijzen naar www.kinderpostzegels.nl waar het hele jaar door Kinderpostzegels besteld kunnen worden. Naast radiocommercials en huis-aan-huis-bladen wordt ook gebruik gemaakt van een teaser e-mail, een Postzegeltest en banners.
De radiocommercials die de basis vormen van de campagne, zijn te horen op
Radio 2 en Sky Radio. De commercial is een eigentijdse rap, ingesproken door
twee kinderen van de actie, afgemixt met scratch-geluiden. Omdat veel
'buitenshuis werkenden' in Nederland beschikken over internet en e-mail zijn
de overige campagnemiddelen vooral daarop aangepast. Zo zijn banners
ontwikkeld die worden aangeboden aan veel bezochte sites.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Voor degene die niet weet hoeveel postzegels hij of zij per jaar ongeveer
nodig heeft, is een speciale Postzegeltest ontwikkeld. Zaken als de grootte
van de familie- en vriendenkring maar ook het attentiegehalte worden
meegenomen in de berekening. De test is te vinden op www.kinderpostzegels.nl
(onder het icoontje bestellen) en geeft tevens aan met welk bedrag men, bij aankoop van de aanbevolen voorraad Kinderpostzegels, jaarlijks het goede doel steunt. Met de opbrengst van de extra toeslag van 19 eurocent per zegel, steunt de Stichting Kinderpostzegels Nederland kwetsbare kinderen in binnen- en buitenland.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met communicatie-adviesbureau Publicis Van Sluis Consultants.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid