Imagocampagne brandweer
De postbus-51-spotjes zijn in november en december te horen en te zien op de Nederlandse radio en televisie. Naast het blussen van branden controleren brandweerlieden ook cafés, studentenhuizen en bedrijven die werken met gevaarlijke stoffen. Bovendien schrijven ze in samenwerking met gemeenten
rampenplannen en geven ze voorlichting en advies over veiligheid. 'Al die taken zijn niet bekend bij een groot deel van de Nederlanders', verklaarde een woordvoerder van het ministerie dat de actie financiert.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe campagne is niet bedoeld als wervingsactie, maar het ministerie en de brandweerkorpsen gaan wel uit van een positief neveneffect. De brandweer, voor een groot deel op vrijwillige basis, kampt al jaren met een personeelstekort. Onlangs begon de brandweer daarom een actie meer vrouwen in de korpsen te halen. (Bron: ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid