Overslaan en naar de inhoud gaan

Imagocampagne brandweer

Door de inzet van reclamespots moet duidelijk worden dat de Nederlandse brandweer meer doet dan branden blussen. Het ministerie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De postbus-51-spotjes zijn in november en december te horen en te zien op de Nederlandse radio en televisie. Naast het blussen van branden controleren brandweerlieden ook cafés, studentenhuizen en bedrijven die werken met gevaarlijke stoffen. Bovendien schrijven ze in samenwerking met gemeenten

related partner content for mobile comes here

rampenplannen en geven ze voorlichting en advies over veiligheid. 'Al die taken zijn niet bekend bij een groot deel van de Nederlanders', verklaarde een woordvoerder van het ministerie dat de actie financiert.

De campagne is niet bedoeld als wervingsactie, maar het ministerie en de brandweerkorpsen gaan wel uit van een positief neveneffect. De brandweer, voor een groot deel op vrijwillige basis, kampt al jaren met een personeelstekort. Onlangs begon de brandweer daarom een actie meer vrouwen in de korpsen te halen. (Bron: ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in