IDG lanceert tijdschrift CIO


CIO richt zich specifiek op CIO's (Chief Information Officer) en leden van raden van bestuur met IT-verantwoordelijkheid binnen de grote ondernemingen en organisaties in Nederland. Centraal in CIO staat de zakelijke invloed die IT heeft. In de afgelopen jaren is IT een onderdeel geworden van de bedrijfsstrategie en in veel gevallen is het juist de IT-strategie die bepalend is voor de positie van een onderneming in de markt, aldus algemeen directeur Raimon Gort van IDG. Het is niet langer de techniek die centraal staat, maar de oplossingen die zij biedt om een strategisch voordeel te behalen ten opzichte van de concurrentie. CIO zal een totale oplage kennen van 15.000 exemplaren; hiervan zal 5.000 gedistribueerd worden via de losse verkoop voor 9,95 euro per exemplaar. Een jaarabonnement op CIO kost 115 euro en houdt niet alleen de ontvangst van het blad in, maar ook onder meer vier keer per jaar een special, marktonderzoek en gratis toegang tot congressen en seminars.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid