Hoyhoy wint Loden Leeuw
Tv-programma Radar reikte maandagavond weer de prijs uit voor de meest irritante reclame van het afgelopen jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze keer - het was de dertiende uitreiking - ging de 'onderscheiding' naar de commercial(s) met de luiaard van vergelijkingssite Hoyhoy. Ook genomineerd waren Specsavers, Fonq, Gaslicht.com en Strato.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Hoyhoy-commercials (de zojuist verschenen commercial is hieronder te bekijken), zijn ontwikkeld door DDB & Tribal Amsterdam.
De broers Tom en Tim Coronel werden uitgeroepen tot meest irritante BN'ers in een commercial (voor Allsecur).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Deze Hoyhoy-commercial werd 5 januari 2015 gepubliceerd:
TV Commercial hoyhoy.nl - Aart gaat daten
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid