Overslaan en naar de inhoud gaan

het grijze midden

door gastblogger John Resink
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nadat Kruidvat al de grootste verkoper van klassieke cd's bleek te zijn (denk terug aan de grote Bach actie. Wie? Ja inderdaad; Bach.)
Komen ze nu met een APK actie.

related partner content for mobile comes here

Kruidvat komt met APK-waardecheques voor een stuntprijs. Zolang de voorraad strekt wordt tussen 13 en 31 december voor 9,95 euro een waardecheque aangeboden waarmee in 2006 de auto APK gekeurd kan worden bij Kwik-Fit autoservice.

Kruidvat en auto's, logisch toch?!

Aldi gaat in experience, of was het Lidl, met het aanbieden van kaartjes voor het Dolfinarium, dat exclusief voor ze open gaat.

Aldi gaat in telecom en Unilever topman omarmt Aldi en Lidl, kunnen we lezen.

AH opent "sobere" winkel in Heemskerk, waarbij ik graag een oud verkoopleider van een bekend A merk citeer: "je moet een soort limbo danser zijn om je A merk nog terug te vinden in het schap".

The Wheel of retail lijkt heel hard te draaien: de onderkant kruipt omhoog en de bovenkant gaat naar beneden. En waar ontmoeten wij elkaar? Allemaal in het grijze midden!

Laat de daadwerkelijke innovator in retail opstaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in