Overslaan en naar de inhoud gaan

G+J gaat KLM’s Holland Herald maken

- Update - KLM heeft na een pitch besloten de realisatie van het inflight magazine Holland Herald bij G+J onder te brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit houdt in dat Holland Herald en MediaPartners Group per mei 2014 na 48 jaar (sinds het eerste nummer in 1966) uit elkaar gaan.

related partner content for mobile comes here

MediaPartners Group: ‘Wij danken KLM voor de afgelopen 48 jaar. We gaan door met een prachtig portfolio maar zullen de samenwerking met het team van Holland Herald zeker missen.’

In juni 2013 kreeg al de verantwoording voor de marketing en sales van Holland Herald.

Director G+J Custom Content Petra Schuttel: ‘Het concept dat wij in mei zullen lanceren is eigentijds en sophisticated.

&;We hebben deze titel van klassiek inflight magazine getransformeerd tot een blad met de allure van een publiekstijdschrift.’

Natascha van Roode, hoofd marketingcommunicatie KLM: ‘We hebben voor G+J Custom Content gekozen vanwege de "brand fit" tussen onze organisaties en het feit dat het team klaar is om mee te groeien in de toekomstplannen die we hebben op het gebied van onder andere content sharing. 

&;Daarnaast heeft G+J Custom Content een fris en eigentijds concept voor Holland Herald neergezet zonder de ziel van het blad te verliezen.’

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in