Financial Times brengt online budget terug
Pearson, uitgever van de Financial Times, gaat de uitgaven in internet terugdraaien. In de eerste helft van dit jaar gaf het bedrijf nog 88…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Britse uitgever spreekt in haar ‘eigen’ Financial Times over de moeilijkste advertentiemarkt in de afgelopen tien jaar. Pearson investeerde vorig jaar bijna tweehonderd miljoen pond in internetactiviteiten Met maatregelen voor kostenbesparing die het bedrijf eerder al had ingesteld komt de omzet van de krantendivisie, waaronder de Financial Times Group, dit jaar ongeveer vijftien procent lager uit dan vorig jaar. Met name de Financial Times had te lijden onder de teruggang in de advertentiemarkt. De operationele winst daalde er van vijftig miljoen naar 32 miljoen pond.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid