Overslaan en naar de inhoud gaan

Financial Times brengt online budget terug

Pearson, uitgever van de Financial Times, gaat de uitgaven in internet terugdraaien. In de eerste helft van dit jaar gaf het bedrijf nog 88…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Britse uitgever spreekt in haar ‘eigen’ Financial Times over de moeilijkste advertentiemarkt in de afgelopen tien jaar. Pearson investeerde vorig jaar bijna tweehonderd miljoen pond in internetactiviteiten Met maatregelen voor kostenbesparing die het bedrijf eerder al had ingesteld komt de omzet van de krantendivisie, waaronder de Financial Times Group, dit jaar ongeveer vijftien procent lager uit dan vorig jaar. Met name de Financial Times had te lijden onder de teruggang in de advertentiemarkt. De operationele winst daalde er van vijftig miljoen naar 32 miljoen pond.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in