Overslaan en naar de inhoud gaan

Facebook start Facebook Exchange

Facebook is na een bètafase begonnen met Facebook Exchange (FBX), waarmee Facebookadvertenties kunnen worden ingekocht via real-time…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In juni van dit jaar werd Facebook Exchange al aangekondigd. Via Facebook Exchange kunnen adverteerders en bureaus advertenties met behulp van Demand-Side Platforms (DSPs) via cookie-based targeting plaatsen, Scott Shapiro, product marketing manager bij Exchange: 'Facebook Exchange laat marketeers gebruikmaken van hun eigen real-time gegevens over het surfgedrag van hun klanten om een doelgroep op Facebook te bereiken. Facebook vertegenwoordigt een groot deel van het aantal advertenties op het internet – volgens een recentelijk ComScore-onderzoek zelfs meer dan 25 procent - dus voor adverteerders is het een mooie kans om DSPs te gebruiken en zo de bestaande strategieën uit te breiden.'

related partner content for mobile comes here

Het enige advertentieformaat dat via Facebook Exchange gebruikt kan worden is de standaard advertentie, zegt Shapiro. 'Adverteren via Facebook Exchange kun je dus echt zien als display.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in