Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG onthult popcultuurtrends

Euro RSCG Worldwide signaleert een lappendeken van globale trends en rages die wijzen op ‘een wereldwijde uitbarsting van genotzucht’.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Kinderen willen altijd plezier beleven, maar de informatie die wij verzamelden wijst erop dat meer en meer volwassenen op zoek zijn naar jonge, actieve, gemeenschappelijke manieren van plezier maken die vroeger enkel voor jongeren bestemd waren,' zegt managing partner Ira Matathia van Euro RSCG MVBMS Partners. Volgens hem keren mensen zich af van namaak en zijn ze op zoek naar het echte.

related partner content for mobile comes here

Het bureau signaleert trends die zijn overgenomen uit het onlangs uitgegeven witboek van het agentschap 'The Power of Pop Culture' (De kracht van de popcultuur).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in