Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie Awards komt met Titanium Effie

Met de introductie van deze Effie Award wil de jury nieuwe manieren van effectieve communicatie in de schijnwerpers zetten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Effie Organisatie ziet de laatste jaren een groeiende diversiteit in de cases. Het zijn cases met een sterk marketingcomponent, toenemend gebruik van technologie en een groeiende rol van (online) media. De organisatie wil vooral ook bureaus en opdrachtgevers die geen Effie-traditie hebben aanmoedigen om hun cases in te zenden.

De hoofdjury heeft vanaf dit jaar dus het mandaat de meest vernieuwende effectiviteitscase met een Titanium Effie te bekronen. Deze wordt naast -en niet in plaats van- de Gouden, Zilveren en Bronzen Effies uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

Dick van der Lecq namens de Effie Stuurgroep: &;De Effie is net als ons vak sterk in beweging. We vinden het belangrijk om het ontwikkelen van nieuwe innovatieve communicatiestrategieën aan te moedigen. En vervolgens ervan te leren hoe deze resultaten precies zijn bereikt.&;

Het webinar van de Effie Masterclass waarin deze nieuwe prijs wordt aangekondigd

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in