Dit zijn Cannes Hebbers volgens Ralph de Haan


1. "To everyone wondering what planet all talented people come from, they come from planet practice.”
Ik ben er nooit geweest, maar deze waarheid wordt hier super sterk uitgevoerd:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUNDER ARMOUR | RULE YOURSELF | MICHAEL PHELPS
2. Een onwijze beuker in het welbekende JUST DO IT genre;
Nike: Last
3. Funny as fuck: BONDS
The Boys - PART 1: IMPACT
The Boys - PART 2: SWIM
The Boys - PART 3: CYCLE
4. Verrassend hoe Barbie het stereo-type van het eigen merk ombuigt. Overigens ga ik er van uit dat het volledig is gescript zoals bijna iedere film in dit normaal gesproken verschrikkelijke 'candid camera’ genre.
Imagine The Possibilities | Barbie
5. Moeilijke opdracht om een iconische campagne te vernieuwen maar goed gelukt. Toevallig ontwikkeld terwijl ik bij dit bureau aan een ander project werkte, en ik ken de uitdagingen;
AXE - Find Your Magic
6. Sterke regie en één schofterig mooi liedje van Elton John. Entertaining. Conceptueel simpel maar sterk.
John Lewis Home Insurance Advert 2015 - Tiny Dancer
7. Komisch. Origineel;
Currys Christmas Ad - JIGSAW #Spare the Act - Jeff Goldblum
8. Conceptueel sterk. Dikke track!
Love freebies? Get them legally. Rewards by Harvey Nichols
9. Als ik in NL iets moet kiezen dan deze ode aan de nieuwe wereld in typische Johan Kramer collage stijl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid