Dit jaar twee keer Kieskeurig Magazine


Het blad wordt meegeseald met verschillende bladen van Sanoma Uitgevers. De oplage komt dit keer op ruim 1,1 miljoen.
Het eerste magazine van dit jaar verschijnt in mei. De inhoud van het blad is gericht op het EK voetbal, de Olympische Spelen en de zomer. Het tweede staat gepland voor november.
Na de eerste uitgave van Kieskeurig Magazine is een lezersonderzoek gedaan door Motivaction. Hieruit blijkt dat 73 procent van de respondenten het blad met aandacht heeft gelezen. Datzelfde aantal is ook van mening dat Kieskeurig inspireert tot een weloverwogen keuze. De betrouwbaarheid van de informatie scoort eveneens hoog: 93 procent van de vrouwen en 82 procent van de mannelijke lezers geeft aan de informatie in het magazine betrouwbaar te vinden.
‘Voor ons is het een goede bevestiging om te horen dat mensen het blad met plezier lezen. Sommige consumenten geven aan dat Kieskeurig Magazine hen heeft bewogen een eerste online aankoop te doen. Zonder angst om hiervoor bijvoorbeeld een creditcard te gebruiken’, zegt Minouk Fieggen-Verkerke, hoofd marketing bij Kieskeurig.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid