
De mini-docu’s zijn onderdeel van de nieuwe imago campagne van De Volkskrant waarin de redactie en medewerkers laten zien wat er zoal komt kijken bij het maken van een krant. Kruip in de huid van de journalisten en ervaar de dilemma’s van de journalistiek.
'Behind the scenes' is een online only campagne waarin video, video in display en social een grote rol spelen. Onderdeel van de campagne is een online platform ontwikkeld waarop alle mini-docu’s zijn te zien.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - Flevoland
Credits
Strategie en Concept: Florianne Harmsen en Leo-Peter van Aerde
Online media strategie en inkoop: Pink Marketing
Mediastrateeg: Ilse Noordhof
Creatie media online: Pünktlich
Project manager: Sasja van der Leeuw
Concept creatie: Frederik Moes Productie:
MyChannels Regie: David van der Vegte
Executive Producer: Cees Clous
Producer: Pascal Hielkema
D.o.P.: Wouter Verberkt
Postproductie: The Compound
Audio-post: Stainlesssound
Grading: Filmmore Business
Development: Jonna van Kampen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee