Overslaan en naar de inhoud gaan

De Volkskrant vertelt het verhaal achter de schermen bij De Volkskrant

In een aantal mini-docu's belicht de campagne dilemma's die spelen bij het maken van de krant.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De mini-docu’s zijn onderdeel van de nieuwe imago campagne van De Volkskrant waarin de redactie en medewerkers laten zien wat er zoal komt kijken bij het maken van een krant. Kruip in de huid van de journalisten en ervaar de dilemma’s van de journalistiek.

related partner content for mobile comes here

'Behind the scenes' is een online only campagne waarin video, video in display en social een grote rol spelen. Onderdeel van de campagne is een online platform ontwikkeld waarop alle mini-docu’s zijn te zien.

Credits
Strategie en Concept: Florianne Harmsen en Leo-Peter van Aerde
Online media strategie en inkoop: Pink Marketing
Mediastrateeg: Ilse Noordhof
Creatie media online: Pünktlich
Project manager: Sasja van der Leeuw
Concept creatie: Frederik Moes Productie:
MyChannels Regie: David van der Vegte
Executive Producer: Cees Clous
Producer: Pascal Hielkema
D.o.P.: Wouter Verberkt
Postproductie: The Compound
Audio-post: Stainlesssound
Grading: Filmmore Business
Development: Jonna van Kampen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in