Overslaan en naar de inhoud gaan

De Telegraaf en Classic FM mediapartner Night of the Proms

TMG is met De Telegraaf en Classic FM dit jaar mediapartner van Night of the Proms.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het evenement met klassieke muziek en popmuziek vindt dit jaar op 22 en 23 november in de Ahoy plaats. Classic FM verlengd dit jaar haar partnership met Night of the Proms. De Telegraaf is voor het eerst mediapartner van het evenement.

related partner content for mobile comes here

Naast een mediapartnership met De Telegraaf en Classic FM worden ook andere media van TMG ingezet om het evenement onder de aandacht te brengen.

'We hopen met deze TMG brede partnership een grotere doelgroep te enthousiasmeren voor het concept dat Night of the Proms te bieden heeft. Het was voor ons logisch om de deal met Classic FM uit te breiden met een printpartner die onze huidige mediadeal versterkt en ondersteund', aldus Shally Hurkmans, Marketing- en communicatie manager Mojo Concerts.

Daniëlle Smit, Marketing Partnerships TMG: 'We zijn trots om dit jaar ook met De Telegraaf mediapartner te zijn. Met de inzet van TMG media als Classic FM, De Telegraaf, Sky Radio en Metro zijn wij ervan overtuigd dat we de doelgroep goed weten te bereiken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in