Coolblue presenteert jubelende jaarcijfers, en doet dat geheel in eigen stijl


Een presentatie van de jaarcijfers, saaaaaaaai. Of tenminste? Dat hoeft het helemaal niet te zijn. Een goed voorbeeld is Coolblue, de grappenmaker onder de retailmerken, dat vandaag goede jaarcijfers over 2017 bekendmaakte.
Het e-commercebedrijf haalde een omzet van 1,2 miljard euro in Nederland en België, een record en 38% meer dan in 2016. Ook de klanttevredenheid steeg tot een hoge NPS van 66.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDit soort cijfers maken de presentatie natuurlijk wat eenvoudiger, toch is Coolblue een voorbeeld van hoe je dat helder, kort en kernachtig doet, gelardeerd met een vleugje humor.
In de hoofdrol Pieter Zwart, de oprichter en directeur, of om bij de Coolblue-taal te blijven, de beginbaas en eindbaas.
Ook de schriftelijk informatie, het jaarboek over 2017, mag er zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid