Overslaan en naar de inhoud gaan

C1000 logo in nieuw jasje

C1000 heeft een vernieuwde strategie. In het najaar van 2006 heeft C1000 het zogeheten 'generatie denken' los gelaten. C1000 streeft er…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

C1000 heeft een . In het najaar van 2006 heeft C1000 het zogeheten 'generatie denken' los gelaten. streeft er naar om in heel Nederland 1 gezicht te krijgen. Onderdeel van deze operatie is een nieuwe logo.

related partner content for mobile comes here

Ja wel. Er is echt iets veranderd. De kleur rood is veranderd in oranje en er is een schaduw toegevoegd. Het nieuwe logo zal uiteindelijk op alle gevels komen. De winkel in Veenwouden is de eerste winkel in de 'nieuwe stijl'. Als C1000 echt een verandering wil inzetten, dan mag de boodschap wel iets duidelijker. Deze nieuwe stijl is wat mij betreft niet een geweldige vooruitgang. De kleur rood vind ik sterker en moderner en deze kleur oranje is een beetje flets.
Maar wat vind jij van dit logo en kan C1000 met deze 'koers wijziging' de strijd met AH aan?

Zoals ik in mijn onderstaande post ook schreef was is afgelopen week in een winkel van C1000 in Damwoude en daar zag ik (voor mij) nieuwe kleding. Ik heb met mijn mobiel een foto gemaakt. Als ik mij niet vergis lijkt dit veel op de kleding van de vierde generatie, maar is dit net even anders. Het meisje op de foto vertelde mij dat ze deze kleding net hadden.
Het zou kunnen dat ze met alle C1000 winkels dichter tegen de 4e generatie winkels aanschuiven. Die hebben meer oranje in het concept.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in