Bij geen nieuws over glijmiddel bedenk je gewoon 'geschokte reacties' voor persbericht
De 'geschokte reacties' van drogisterijketen Care & Beauty en care-merk Bodygliss
Een manier vinden om altijd te scoren in de media is natuurlijk de heilige graal in het pr-werk. Een beproefd middel is het pr-onderzoekje, bij voorkeur eentje waarin een groot probleem wordt gesignaleerd, en waar de afzender precies het product als oplossing voor heeft.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidJouw voorbeeld is niet een heel goed uitgewerkte case. Maar maar klanten laat ik ook ‘schrikken’ in mijn persberichten. Omdat het publicitair werkt :)
Hoi Jasper,
Jammer dat je het onderwerp van vaginale droogte, seksualiteit en het bijbehorende persbericht gebruikt als voorbeeld om te "scoren" in de media. Het is een onderwerp waar een taboe op rust en juist veel te weinig over wordt gesproken. Zoals je zelf zo goed constateerde wordt er dus ook niet over gesproken op Twitter, Facebook of andere platforms. Terwijl dit relaties zwaar onder druk zet. Het maakt vrouwen onzeker en belemmert hen in hun seksualiteit. Vaginale droogte komt bij 1 op de 2 vrouwen voor. En glijmiddel (een goed glijmiddel) helpt direct. Het zou geweldig zijn als jullie van Adformatie helpen dit onderwerp onder de aandacht te brengen in plaats van kritiek te leveren op de mensen die het onder de aandacht durven te brengen.