Overslaan en naar de inhoud gaan

Bij geen nieuws over glijmiddel bedenk je gewoon 'geschokte reacties' voor persbericht

De 'geschokte reacties' van drogisterijketen Care & Beauty en care-merk Bodygliss
Geschokte vrouw
© 123rf Roman Samborskyi
Geschokte vrouw
© 123rf Roman Samborskyi

Een manier vinden om altijd te scoren in de media is natuurlijk de heilige graal in het pr-werk. Een beproefd middel is het pr-onderzoekje, bij voorkeur eentje waarin een groot probleem wordt gesignaleerd, en waar de afzender precies het product als oplossing voor heeft.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jennifer Delano

Jouw voorbeeld is niet een heel goed uitgewerkte case. Maar maar klanten laat ik ook ‘schrikken’ in mijn persberichten. Omdat het publicitair werkt :)

Viviane van den Bichelaer

Hoi Jasper,
Jammer dat je het onderwerp van vaginale droogte, seksualiteit en het bijbehorende persbericht gebruikt als voorbeeld om te "scoren" in de media. Het is een onderwerp waar een taboe op rust en juist veel te weinig over wordt gesproken. Zoals je zelf zo goed constateerde wordt er dus ook niet over gesproken op Twitter, Facebook of andere platforms. Terwijl dit relaties zwaar onder druk zet. Het maakt vrouwen onzeker en belemmert hen in hun seksualiteit. Vaginale droogte komt bij 1 op de 2 vrouwen voor. En glijmiddel (een goed glijmiddel) helpt direct. Het zou geweldig zijn als jullie van Adformatie helpen dit onderwerp onder de aandacht te brengen in plaats van kritiek te leveren op de mensen die het onder de aandacht durven te brengen.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in