Overslaan en naar de inhoud gaan

Bertelsmann werkt stiekem aan nieuwe Napster

Het Duitse uitgeversconcern Bertelsmann test in het geheim een nieuwe uitwisselingsprogramma dat sterk lijkt op Napster. Het nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Napster-kloon moet een dienst worden waar gebruikers muziek-, video- en andere bestanden met elkaar kunnen uitwisselen, aldus nu.nl. Daarmee doet Snoopstar hetzelfde als de huidige diensten Napster, Gnutella en iMesh samen. Bertelsmann is sinds eind vorig jaar eigenaar van Napster, maar in verband met het overtreden van de auteursrechten moet Napster mogelijk binnenkort op last van de rechter stoppen. Een woordvoerder van Bertelsmann wil niet zoveel zeggen over Snoopstar. Wel geeft hij toe dat het een onderdeel is van het uitgeversbedrijf. "De Snoopstar-technologie is de afgelopen tijd duizend keer gedownload, maar we hebben verder geen plannen met Snoopstar", aldus de woordvoerder.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in