Bavaria’s DutchyDress
Het tricot jurkje is ontworpen door het Nederlandse kledingmerk SuperTrash, in opdracht van Bavaria.
Reden: volgens de bierbrouwer kijken vrouwen tijdens het WK net zo veel naar voetbal als mannen. Vrouwen kopen echter vaker bier dan mannen (meer dan 50 procent). Dus is volgens Bavaria het niet meer dan logisch dat daar dan ook een vrouwelijk oranjepresentje bij wordt geleverd.
Bavaria meldt in een persbericht dat het ‘iets doet om de vrouw zich vrouwelijker te laten voelen en tegelijkertijd de man een plezier te doen.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe DutchyDress is volgens Bavaria zo ontworpen dat het iedereen past en iedereen staat. Bavaria: ‘In termen van de fashion-addicts is dit “een musthave”!’
Bavaria heeft voetbalvrouw Sylvie van der Vaart bereid gevonden om het gezicht van DutchyDress te zijn. Van der Vaart: 'Het is een goede zet van Bavaria om ook eens aan de vrouwelijke supporter te denken. Dit is een goed item om in je koffer te stoppen voor het WK in Zuid Afrika. Ook voor in Nederland, als we met de vrouwen voor een groot scherm zitten, vind ik het onwijs leuk om allemaal de DutchyDress aan te doen. Ik ga de DutchyDress straks absoluut dragen.'
Bavaria heeft iets met oranje kledingstukken: in 2006 kwam het met de populaire Leeuwenhose.
De DutchyDress is vanaf 26 april 2010 verkrijgbaar -zolang de voorraad strekt- in alle supermarkten in een passende verpakking met acht blikken Bavaria 33cl voor een consumentenadviesprijs van 9,99 euro, en ook in de webshop.
Het jurkje is te zien in de speciale televisiecommercial, die vanaf 19 mei wordt uitgezonden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid