Overslaan en naar de inhoud gaan

Audax vernieuwt Aktueel

Aktueel wordt vanaf 1 januari een ‘breed, meer upmarket mannenweekblad’, meldt Audax.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitgever vond dat nodig, want de titel had voor veel adverteerders niet het geschikte Umfeld om zich daar met hun merk aan te binden. De ‘platte 0900-advertenties’ zullen verdwijnen. Aktueel heeft zowel inhoudelijk als qua vormgeving daarom een ‘nieuw, fris en modern jasje’ gekregen.
In de presentatiemap staat dat de nieuwe Aktueel veel doet aan sport, zowel actief als passief. Verder kijkt het blad ‘naar mooie vrouwen, houdt het van auto’s, leest het dolgraag spannende misdaadverhalen en voert het heftige discussies met vrienden en collega’s over wat er in de wereld en in Den Haag gebeurt’.

related partner content for mobile comes here

De restyling wordt ondersteund met een reclamecampagne via tv-commercials, printuitingen in diverse dagbladen en verschillende acties

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in