Overslaan en naar de inhoud gaan

Asher Cohen van Friesche Vlag naar Business Openers

De marketing directeur van Friesche Vlag, Asher Cohen (40), is partner geworden van Business Openers. Business Openers helpt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cohen heeft het marketingvak geleerd bij Procter & Gamble. Hij werkte zo'n 7 jaar voor de Nederlandse en Europese organisatie en was onder andere verantwoordelijk voor de lancering van Pantène in Nederland. Vervolgens heeft hij bij Telfort gewerkt als marketing directeur waar hij de Pak&Bel-introductie leidde. Daarna is hij Marketing Directeur geworden bij Friesche Vlag. Hij heeft een belangrijke rol bij de fusie tussen Coberco en Friesche Vlag gespeeld. Naast de re-branding operatie van Friesche Vlag, dat daardoor het grootste merk in de supermarkt werd, is hij de geestelijk vader van Breaker en de McBreaker. Cohen is cum laude afgestudeerd in de psychologie, wiskunde en filosofie aan de Universiteit van Haifa in Israël. Hij heeft verder een MBA behaald aan de Rotterdam School of management.

related partner content for mobile comes here

Nu wordt Cohen de vijfde partner van Business Openers én ondernemer. Business Openers zegt zich van de meer traditionele bureaus te onderscheiden door strategieconsulting, marketing en human resources development te integreren. Cohen: ‘Het concept van Business Openers sluit naadloos aan bij mijn visie op wat bedrijven nodig hebben om te kunnen innoveren en om succesvol in de business te kunnen zijn. Daarnaast tref ik in de partnergroep mensen aan waarmee ik een hele goede match heb, zowel zakelijk als privé. Ik ben er van overtuigd dat met de visie en kwaliteit die wij in huis hebben, Nederland nog heel veel van Business Openers gaat horen’.

Business Openers is in september 2001 opgericht als zusterorganisatie van Career Openers. Deze organisatie zoekt voor de top in marketing, sales, finance en human resources de meest interessante vervolgloopbaanstap en realiseert deze vervolgens ook. Ondanks de moeilijke markt heeft Business Openers een portefeuille op kunnen bouwen met klanten zoals, Ahold, Heineken, Friesland Coberco Dairy Foods, ABN Amro, Bouwfonds, Philips, PricewaterhouseCoopers en TPG dochter Cendris.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in