Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo ziet de supermarkt van de toekomst eruit volgens Albert Heijn

INFOGRAPHIC De meest voorspelbare, en de meest verrassende dingen die millennials en 65-plussers zeggen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Albert Heijn bestaat 130 jaar en dat was voor de supermarkt onder meer de aanleiding om zowel millennials als 65-plussers te vragen hoe zij de supermarkt van de toekomst zien. Verschillende doelgroepen: verschillende verwachtingen.

related partner content for mobile comes here

Tekst loopt door onder afbeelding


Infographic 1 (van 3)

Een uitje
Millennials zien de supermarkt van 2025 als een ‘belevingssupermarkt’, waarin boodschappen doen een ‘uitje’ is geworden. Albert Heijn licht toe: 'Een volledig gerobotiseerde, thuisbezorgende supermarkt, waarbij de fysieke winkel fungeert als sociale ontmoetingsplaats voor "vergeten boodschappen" en waar medewerkers voeding- en gezondheidsadvies geven.'


Infographic 2 (van 3)

De 65+’er ziet volgens het onderzoek toekomst in de kleine, lokale buurtsuper die snel op lokale versbehoeften in kan spelen. Albert Heijn: 'Naast verschillen zijn beide groepen echter eensgezind op onderwerpen als duurzaam, bewust en gezond leven. Trends die volgens Millennials en 65+’ers richting 2025 écht gaan doorzetten en nog concreter invulling gaan krijgen.'

In het kader van het 130-jarig bestaan organiseerde Albert Heijn op 5 juli het symposium ‘Alle ingrediënten voor een beter leven. Voor iedereen.' Dat evenement vormde de aftrap om samen met een mix van denkers, doeners, opinieleiders, experts en ervaringsdeskundigen antwoorden te vinden op grote maatschappelijke vraagstukken als:

  • Voeding van de toekomst
  • Werk van de toekomst
  • Duurzame samenleving
  • Technologische ontwikkelingen
  • Verbinding met klanten
  • Winkelen in de toekomst

Albert Heijn komt later dit jaar met een uitgave waarin de uitkomsten van het symposium zijn gebundeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in