WNF campagne voor levende zee
Met deze campagne wil de natuurbeschermingsorganisatie bij consumenten, politici en bedrijfsleven aandacht vragen voor de schoonheid van de natuur onder water en de bedreigingen daarvan, zoals overbevissing en bijvangst.
Het Wereld Natuur Fonds roept iedereen op zelf een bijdrage te leveren aan het behoud en herstel van de wereldzeeën door gebruik te gaan maken van de VISwijzer. Op basis van deze wijzer, die in samenwerking met de Stichting De Noordzee tot stand is gekomen, kunnen consumenten bij het kopen van vis een verantwoorde keuze maken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe WNF-Rangerclub voor kinderen 6 tot en met 12 jaar is tevens op 5 maart een eigen campagne gestart met als titel ‘Red de haai uit het net’. Jeugdleden gaan met een actieboekje geld inzamelen bij familieleden, vrienden en kennissen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid